11/04/2009

Cold

Looking back at me,
I see that I never really got it right,
I never stop to think of you.
I'm always wrapped up in things I cannot win.

You are the antidote that gets me by,
something strong like a drug that gets me high.

What i really meant to say,
Is I'm sorry for the way, I am.
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold

What i really meant to say,
Is I'm sorry for the way, I am.
I never meant to be so cold
Never meant to be so...

Cold to you, I'm sorry about all the lies
Maybe in a different light,
You could see me stand on my own again,
Cause now I can see me.

You are the antidote that got me by,
Something strong like a drug that got me high.

What i really meant to say,
Is I'm sorry for the way, I am.
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold

What i really meant to say,
Is I'm sorry for the way, I am.
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold

I never meant to be so cold

I never really wanted you to see,
the screwed up side of me that I keep,
locked inside of me so deep,
it always seems to get to me,
I never really wanted you to go,
so many things you should have known,
I guess for me there's just no hope.
I never meant to be so cold.

What I really meant to say,
Is i'm sorry for the way, I am.
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold

What i really meant to say,
is I'm sorry for the way, I am.
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold


Frio

Olhando para mim,
Eu vejo que nunca fiz nada certo,
Eu nunca parei para pensar em você
Eu estou sempre envolvido em coisas que não posso vencer.

Você é o antídoto que me faz melhor,
Algo forte como uma droga que me deixa nas alturas.

Na verdade o que eu quero dizer,
É que eu lamento pelo meu jeito.
Eu nunca quis ser tão frio com você
Nunca quis ser tão frio com você

Na verdade o que eu quero dizer,
É que eu lamento pelo meu jeito.
Eu nunca quis ser tão frio com você
Nunca quis ser tão...

Frio com você, eu sinto muito sobre todas as mentiras
Talvez numa visão diferente
Você poderia me ver em pé novamente
Porque agora eu consigo ver,

Você é o antídoto que me faz bem,
Algo forte como uma droga que me leva as alturas.

Na verdade o que eu quero dizer,
É que eu lamento pelo meu jeito.
Eu nunca quis ser tão frio com você
Nunca quis ser tão frio com você

Na verdade o que eu quero dizer,
É que eu lamento pelo meu jeito.
Eu nunca quis ser tão frio com você
Nunca quis ser tão frio com você

Eu nunca quis ser tão frio com você

Eu nunca quis que você visse,
Meu lado contraído que eu deixei,
trancado tão profundo dentro de mim,
Parece que isso sempre chega a mim,
Eu nunca quis que você fosse embora,
Tantas coisas que você deveria saber,
Eu acho que para me não há mais esperanças.
Eu nunca quis ser tão frio.

Na verdade o que eu quero dizer,
É que eu lamento pelo meu jeito.
Eu nunca quis ser tão frio com você
Nunca quis ser tão frio com você

Na verdade o que eu quero dizer,
É que eu lamento pelo meu jeito.
Eu nunca quis ser tão frio com você
Nunca quis ser tão frio com você


2 comentários:

Amanda Proetti disse...

Não seja tão frio comigo!

Marina disse...

apenas algumas vezes...